Wednesday, November 3, 2010

thanx 2 my abah..

mmuuah cayang abah..bln ni da msk bape kali aku mntk kertas2 berharga drpd abah..hii..walopon abah da msk kn 4 keping mngu lps tp msh x ckp tuk tampung aku bln nih..ari ni skali lg abh msk kn 4 keping kertas2 berharga tu..abah ckp, tu utk bli tket blk kg nnt..oke abah..skeping da d simpan tuk bli tket ye..hehe..2 keping tuk jilid LI(k.long taja kertas2 berharga tuk jilid LI - tenkiu k.long)..tp msh x ckp tuk print LI ni..hermm..bley x nk skeping lg long??heee...yg tngl hanya tngl skeping je der tuk aku mkn walopon abah da bg 4 keping td..sbbnye 3 keping da mmg lesap tuk bli tket n jilid LI..adoii..tepikir lak aku.."aku ni boros ke?"..ermm tp bak kata rumet..aku ni x boros tp mknnya bnyk..huhu..mslh nye,mkn da bnyk tp bdn msh kurus keding..hahaha..

No comments:

Post a Comment