Monday, September 26, 2011

T____T..saya borink okeh!

heyheyhey....ari ni saya borink thp cipan da kt uma ni..td pg saya bgn tido mummy ajak g pasar..mula2 xnk pegi tp cian la plak kn..so,saya temankn la mummy saya ke pasar as a driver okeh!huhu...pastu blk rmh saya buat la ape yg ptt..kemas bilik settle!jemur kain settle!tu je kot yg saya buat...haha dahsyat kan..pastu saya on9..ntah ape yg saya surf pon saya x hengat daa..mcm2 la..alih2 saya bukak fb!pastu saya tido..hee..
okeh2..skrg ni saya da xtau nk wat pedia..tlg la bgtau ape ptt saya buat..lass skali g saya buat td maen game angry bird!!tension betol la..maen game ni lg saya tension..sbbnya ssh woo nk tembak menatang tuh..abes berkecai angry bird saya..cian dia!hihi...tp tension2 pon saya layan jer game tu..huhu..
daa..mau tembak angry bird lagik!

No comments:

Post a Comment